Tablica

Nadeszła zima, jakiej nawet nasi dziadkowie nie widzieli. Zapasy powoli się kończą, państwa patrzą na siebie coraz bardziej podejrzanym wzrokiem. Uczniowie muszą siedzieć w zimnych i rzadko ogrzewanych pokojach, bo akademię robią wszystko by nie zamknąć swych wrót przez brak pieniędzy. Ludzie w miastach wspierają się jak tylko mogą, jednak nawet to nie pomaga w wyżywieniu rodziny. Wcześniej ludzie nie zwracali uwagi na dziwne zachowanie zwierząt, jednak być może był to zwiastun czegoś nowego? Może ptaki przestały migrować, a stworzenia leśne zbierać zapasów na zimę z powodu jakieś większej sprawy? Pomimo ciężkich warunków, zimy i głodu, niektórzy chcą znaleźć przyczynę całego tego chaosu i szaleństwa. Próbują dotrzeć do miejsca, w które zdaje się, idą wszystkie magiczne stworzenia zamieszkujące nasz świat. Czy jednak jest to bezpieczne?

Akademia Corvine


Akademia Corvine - znana szerzej jako Akademia Kruka. Swoisty symbol prestiżu i wszechobecnego przepychu, spoglądający z góry na wszystkich tych, którym status społeczny stanął na przeszkodzie w realizacji marzeń. Od setek lat zrzesza królewskich dziedziców i potomków najznamienitszych rodów szlacheckich, przez co wymagające grono pedagogiczne nigdy nie dopuściłoby do sytuacji, by szkoła utraciła tytuł najlepsze placówki w Kernow. Wysokie wyniki egzaminów oraz przywileje blisko związane z przynależnością do Akademii sprawiły, że mury szkoły opuszczają jedynie wybitni, obyci w swym fachu czarodzieje, elfy oraz wszyscy ci, którzy wykazali wystarczająco wysoki talent magiczny i wszechstronną widzę. Pozostał placówki, często negatywnie nastawione do uczniów Corvine, z zazdrością spoglądają na liczne osiągnięcia, którego roku robiąc wszystko, co w ich mocy, by z kretesem zrzucić ich z piedestału. Budynek akademii zbudowano z pięknego, białego kruszca, uwypuklając w ten sposób prestiż i bliskie powiązanie z Zamkiem Królewskim, niedaleko którego usytuowano Corvine. Pomimo niepozornego, minimalistycznego wyglądu, skrywa w swym wnętrzu wiele przystosowanych do magicznych praktyk pomieszczeń, zapewniając swym uczniom doskonałe warunki rozwoju w wielu odmiennych dziedzinach. W centrum placówki znajduje się rozległy dziedziniec, służący uczniom jako doskonale miejsce na spędzenie przerw pomiędzy zajęciami i integrację z pozostałymi rocznikami.
(opis wykonany przez groteska#1273)



KRÓL BALU
WIEK: 17 lat RASA: Centaur PŁEĆ: Mężczyzna POCHODZENIE: Kernow


WIEK: 17 lat RASA: Illyrian PŁEĆ: Mężczyzna POCHODZENIE: Dwór Nocy


WIEK: 17 lat RASA: Wampir PŁEĆ: Mężczyzna POCHODZENIE: Kanzawa


WIEK: 18 lat RASA: Wampir PŁEĆ: Mężczyzna POCHODZENIE: Dwór 


WIEK: 16 lat RASA: Anioł PŁEĆ: Kobieta POCHODZENIE: Dwór



 WIEK: 17 lat RASA: Mieszaniec syreny i elfa leśnego PŁEĆ: Kobieta POCHODZENIE: Woda


Wiek: 16 lat RASA: Elfka leśna PŁEĆ: Kobieta POCHODZENIE: Kernow

 

WIEK: 19 lat RASA: Kitsune PŁEĆ: Mężczyzna POCHODZENIE


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
Pandzika
Kernow