Tablica

Nadeszła zima, jakiej nawet nasi dziadkowie nie widzieli. Zapasy powoli się kończą, państwa patrzą na siebie coraz bardziej podejrzanym wzrokiem. Uczniowie muszą siedzieć w zimnych i rzadko ogrzewanych pokojach, bo akademię robią wszystko by nie zamknąć swych wrót przez brak pieniędzy. Ludzie w miastach wspierają się jak tylko mogą, jednak nawet to nie pomaga w wyżywieniu rodziny. Wcześniej ludzie nie zwracali uwagi na dziwne zachowanie zwierząt, jednak być może był to zwiastun czegoś nowego? Może ptaki przestały migrować, a stworzenia leśne zbierać zapasów na zimę z powodu jakieś większej sprawy? Pomimo ciężkich warunków, zimy i głodu, niektórzy chcą znaleźć przyczynę całego tego chaosu i szaleństwa. Próbują dotrzeć do miejsca, w które zdaje się, idą wszystkie magiczne stworzenia zamieszkujące nasz świat. Czy jednak jest to bezpieczne?

piątek, 7 maja 2021

Od Shain'a cd Hyo

 Spało mi się nawet wygodnie. Niestety wyczułem zapach kwiatów, woń była bardzo przyjemna. Otworzyłem oczy i zauważyłem jak Takami pstryka Hyo, by zasnął. 
- Takami.. - przetarłem oczy ręką 
- Wybacz Shain - odparł i wziął pojemnik z krwią i wyszedł
Ja powoli by nie obudzić Hyo wstałem i ruszyłem za nim. Nie chciałem być niegrzeczny i wyrwać mu pojemnika, lecz byłem ciekawy co mi powie. Czemu zabiera moją krew. Zatrzymaliśmy się na polanie trochę dalej od domku. Postawił pojemnik i odwrócił się do mnie. 
- Nie możecie jej użyć w eksperymentach - odparł 
- Ale czemu.. chce się dowiedzieć co ona potrafi - powiedziałem 
- Nie ty lecz Hyo - pstryknął mnie w nosek lekko - ta krew jest cenna i jej możliwości są naszą tajemnicą 
- Ale przecież nie jestem jeszcze strażnikiem - odparłem
 - Tak wiem - dodał i wzdychnął - Musiałbyś uwolnić swoja aurę i potrenować moce inaczej nigdy nie będziesz w stanie pomóc lasu. 
- Czy to znaczy, że bez względu czy nauczę sie mocy czy nie i czy moja aura się uwolni i tak zostanę strażnikiem ? - zapytałem ciekawy 
- Tak.. - odparł i spojrzał w niebo, uśmiechnął się - mój czas powoli się kończy - dodał 
Ale jak to.. kończy... Co on ma na mysli że się kończy. Czy to oznacza emeryturę ? 
- Ale co to oznacza - odparłem zaciekawiony 
- Spokojnie dowiesz się w swoim czasie - podłaskał mnie po głowie - prosze cię o jedno, nigdy  nie dawaj nikomu swojej zielonej krwi. Jak już twoja aura się obudzi przyjdę po Ciebie by cię nauczać, jak się nie obudzi... i tak przyjdę. - dodał i  wziął pojemnik i znikł w lesie. 
Usiadłem na łące, nastał zmrok. Spojrzałem na niebo, które z koloru błękitnego stawało się różowo fioletowe. Wzdychnąłem ciężko i położyłem się całkowicie na trawie. Jak mam niby mam uwolnić swoją aurę... Jak ona wygląda...  Usłyszałem jak ktoś idzie od strony domku. Wiedziałem, że to może być Hyo. Nie powiem mu przecież, że Takami wziął krew... muszę coś wymyślić..  Zwale to na siebie!


Hyo ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
Pandzika
Kernow